دانلود تحقيق رايگان مقايسه ويندوز xp و 2003 pdf

چهارشنبه 6 مرداد 1395
2:19
علی


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقيق رايگان مقايسه ويندوز xp و 2003 pdf دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقيق رايگان مقايسه ويندوز xp و 2003 pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي دانلود تحقيق رايگان مقايسه ويندوز xp و 2003 pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقيق رايگان مقايسه ويندوز xp و 2003 pdf :

مایکروسافت ویندوز سرورNT و ویندوز سرور 2000 را به صورت پیش فرض، غیر ایمن طراحی کرده است . گرچه مایکروسافت و ساز و کارهای امنیتی متعددی ایجاد کرده است ، اما نصب آنها به عهده کاربران است . این در حالی است که وقتی مایکرو سافت ویندوز 2003 را انتشارداد ، با این کار ، فلسفه جدید این است که باید به صورت پیش فرض ایمن باشد. این ایده بسیار خوبی است ، اما مایکروسافت نتوانست در ویندوز2003 آن را به طور کامل پیاده کند . با آن که ویندوز 2003 را انتشار داد ، با این کار ، فلسفه خود را تغییر داد. اما با انتشار و ساخت ویندوز xp بر این مسئله فایق آمد. هم اکنون برخی از ویژگی های ویندوز xp و ویندوز 2003 را بیان می کنیم تا به تفاوت های موجود پی ببریم.

ویژگی های ویندوز 2003
1- برای ویندوز سرور 2003 میتوانید در نقش یک کنترل کننده دامنه ( domin Contoller ) ، یک سرور عضو ( member server )، سرور پایه( )سرور فایل ( )، سرور پرینت ( ) ، سرور پایانه ( ) و یا حالت های متعدد دیگر عمل کند. یک سرور همچنین می تواند ترکیبی از این نقش ها را به عهده داشته باشد.
2- ویندوز2003 از ابزاری برخوردار است که محدوده امنیتی و ابزار تحلیل ( And Analysis Tool Security Configuration ) نامیده می شود . این ابزار به شما اجازه می دهد که خط مشی امنیتی جاری سرور را با خط مشی امنیتی لیست پایه که درون یک فایل الگو قرار دارد ، مقایسه کنید .
3- تغییر دادن اعتبارهای داخلی
سالها مایکرو سافت به شما توصیه کرده است که نام کاربر مدیر ا( Administrator account ) را تغییر دهید و قابلیت ایجاد کاربر میهمان ( Quest account ) را غیر فعال کنید تا به وضعیت امنیتی خوبی دست یابید. در ویندوز سرور 2003، به صورت پیش فرض ، قابلیت ایجاد کاربر مهمان غیر فعال شده است ، اما وظیفه تغییر نام مدیر سیستم همچنان بر عهده شما است . این تغییر نام ، ایده خوبی است زیرا هکر ها و مهاجمان معمولی سعی می کنند تا به ( Administrator account ) آسیب بر سانند . تعداد زیادی از ابزارهای هک وجود دارد که نام اصلی Administrator account را از طریق امتحان S I D پیدا می کنید .
Xp ویژگی های ویندوز
- کمک به حفاظت از کامپیوتر شما از پیوست های خطرناک
ویندوزXP سرویس پک 2 با هشدار در مورد پیوست های نا امن ممکن از کامپیوتر شما در مقابل ویروس هایی که از طریق Internet Explorer , Outllook Express , Windows Messenger گسترش می یابند دفاع می کند.
- بهبود بخشیدن به امنیت شما بر روی وب

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 337 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود مقالات است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]